tirsdag 25. mars 2014

7 måneder og hjemreise satt

Ny uke, nye muligheter!


På fredag hadde jeg vært her i 7 måneder (!!). Kan nesten ikke tro det helt selv. Alle sa til meg at etter jul kommer alt til å gå så fort og det har det virkelig gjort. De tre første månedene i 2014 har gått så utrolig fort, vi går inn i April allerede i neste uke. 

Jeg har opplevd så utrolig masse på de 7 månedene jeg har vært her. De to første ukene jeg var her opplevde jeg ne nytt hver eneste dag og jeg så nye steder. Jeg opplever ting nå også, både om landet og jeg lærer ting om meg selv. 

Central Park
I dag fikk jeg min endelige hjemreise dato. Den første jeg fikk var 24. juni, men siden mamma og min kjøre Anne Charlotte kommer den dagen, måtte jeg nesten flytte den. Klager ikke altså! De skal være her i to uker og drar hjem 8. juli, så kommer jeg noen dager etter de. Gleder meg utrolig masse til å se de igjen og mose de på flyplassen og ta de med rundt her i landet. 

Det blir utrolig rart å reise hjem. Jeg har blitt så glad i alt her borte. Menneskene, skolen, sport og utrolig mye mer. Jeg savner jo Norge også en del. Noen dager tenker jeg for meg selv "Er det feil at jeg gleder meg til å dra hjem?" Er det det? Vet ikke jeg. Jeg er litt delt. Jeg gleder meg til å komme hjem, men samtidig kommer jeg til å savne alt og alle i her i Virginia og. 


En ting er hvertfall sikkert. Jeg angrer ikke et sekund på den dagen jeg dro fra Gardermoen! 

Jeg driver å planlegger et innlegg om dagen om noe jeg tror omgår en del av oss de neste månedene. Er usikker om jeg skal skrive det på norsk eller om jeg skal prøve meg på et innlegg på engelsk. Hva vil du? Norsk eller engelsk? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar