På torsdag hadde skytterlaget avsluttning med middag og premier. Det var en veldig koselig kveld. Vi spiste på en god restaurant, jeg hadde en rekerett som var utrolig god.
Etter vi hadde spist delte Coach ut premier og så delte kapteinen på laget ut noen. Jeg fikk prisen "Roockie of the Year", eller "Årets nykommmer." Veldig gøy å bli kåret til det. Jeg var vel den nykommern med mest erfaring tenker jeg. Jeg fikk også et par andre ting.
Litt kjedelig at sesongen er offisielt over nå, kommer til å savne laget masse, men vi skal møtes igjen i mai tror jeg og kanskje vi møtes på treninger framover.
Bloggen kommer litt seint. iPhoto`n på Mac'n funker ikke, så den må jeg få fiksa snart, så da måtte jeg bruke den gamle PC. Nå skal jeg ut døren om en liten stund for å dra på fotballtrening. Her er det så vårlig nå at det blir ikke noe problem.
- Sigrid





Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar