I går kom jeg hjem fra tidenes tur. Onsdag kveld begynte vi vår kjøretur ned til Florida. Vi kjørte 3 timer ondag og 9 timer på torsdag. På fredag startet eventyret. Vi reiste med Royal Caribbean Cruise Line til Bahamas.
Fredag fikk rommet vår, solte oss og slappa av ved bassenget og det ble litt trening. Middagen var fantastisk. Ble 5 retter hver dag tror jeg, med unntak av siste dagen.
Lørdag startet vi med en deilig frokost, Det var et utrolig utvalg. Vi slappet av ved bassenget og solte oss. Rundt 12 ankom vi Nassau, Bahamas. Det var helt nydelig der. Et ganske kjent hotell, Atlantis Hotel, ligger her. Her fikk Liisa og jeg få svømme med delfiner. Det var forskjellige pakker man kunne velge. Vi valgte "deep water swim". Vi fkk svømme med de, gi et kyss og en klem. De hadde totalt 42 delfiner på området. Den minste var 1 uke og den eldste var 51 år.
![]() |
| A dream coming true <3 |
Det som binder de to hotellene sammen er et rom. Michael Jordan og Michael Jackson har bodd her. Det koster $20 000 (!!!) for en natt og man må være der i minst 4 netter, så da blir det $100 000 som er rundt 600 000 norske! Hvem har vel ikke råd til det?
Vi så oss litt rundt på området, De hadde en del akvarium der så vi så noen. De hadde også badeland, basseng og strender men vi kunne ikke gå inn på noe av det.
| NEMO! |
Resten av dagen ble brukt på båten. Vi solte oss, slappet av, det ble litt trening og selvfølgelig middag.
Søndag ankom vi Coco Cay klokka 8 på morran. Vi måtte ta en mindre båt inn til øya. Der var det satt opp til lunsj, vi slappet av og koste oss på stranda og så litt i butikkene de hadde der.
Tilbake på båten ble det litt mer trening, det ble litt klatring, middag og litt fest? (var vel ikke akkurat festing) Middagen var utrolig god som de andre dagene. Vi hadde 2 forretter, 1 hovedrett hver og kelneren ga oss en på deling han mente vi måtte smake. Til dessert hadde vi 8 desserter. Kunne ikke stoppe å le. Trilla nesten ut derifra. Jeg fant også ut at det var et det var et bilde av Kong Harald og Dronning Sonja i 4. etasje. Har ingen annelse hvorfor, men de var der.
![]() |
| Utsikten fra treningssenteret var ganske grei den |
Mandag kom vi av båten rundt 8 og vi startet turen hjem. Vi kjørte 7 timer til Myrtle Beach og lå på Mariott Spa and Resort, så og si på stranda. Det var et utrolig fint hotell. Vi tok en tur på stranda etter vi kom og slappet av bare.
I går kjørte vi 7 timer og kom hjem til regn og kaldt vær.
Ha en fortsatt fin påske dere. Nyt den!
- Sigrid









Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar