Neste uke får vi "Spring Break" som de så fint kaller det her nede. Jeg tok ferie i dag etter skola. Liisa, Mom og jeg skal begynne å kjøre ned mot Florida i kveld, og på fredag drar vi på cruise til BAHAMAS! Gleder meg som en liten unge.
![]() |
| Coco Cay |
![]() |
| Atlantis Hotell, Bahmas. |
Vi til Coco Kay, og et sted jeg ikke vet navnet på. Jeg får forhåpentligvis svømme med delfiner. *Woo*
Jeg tar ikke med PC, men skal prøve å oppdatere dere fra iPaden.
Vi preikast!
- Sigrid



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar