onsdag 9. april 2014

Springbreak

Neste uke får vi "Spring Break" som de så fint kaller det her nede. Jeg tok ferie i dag etter skola. Liisa, Mom og jeg skal begynne å kjøre ned mot Florida i kveld, og på fredag drar vi på cruise til BAHAMAS! Gleder meg som en liten unge. 

Coco Cay
Atlantis Hotell, Bahmas. 

Vi til Coco Kay, og et sted jeg ikke vet navnet på. Jeg får forhåpentligvis svømme med delfiner. *Woo* 

Jeg tar ikke med PC, men skal prøve å oppdatere dere fra iPaden.

Vi preikast!

 - Sigrid 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar