søndag 27. april 2014

What a Wonderful Weekend

God søndag! 

Jeg tenkte bare å gi en liten oppdatering fra meg. Tusen takk for responsen på forrige innlegg, det var utrolig koselig og jeg setter veldig pris på det! Gi meg gjerne tilbakemelding om dere vil ha flere engelske innlegg eller om jeg bare skal droppe det? Haha

Tilbake til overskriften. Denne helten har vært helt Super, med stor S. I går hadde jeg min siste YFU orientering. Vi snakket om hvordan det kom til å dra hjem og problemer vi kan møte på da og sånt. Møtte mange koselige folk, både kjente og ikke kjente. 

Jeg dro videre på fotballkamp, før Liisa, Mom og jeg dro ut å spiste middag på en japansk restaurant. Der lagde de maten der vi satt, så det var jo interessant. Vi dro videre for å se etter kjole til Prom. Jeg prøvde en del kjoler, men ikke alle var like bra på. Jeg kjøpte en kjole. Skal se litt mer, men denne satt helt perfekt på og var også ganske billig i forhold til de andre kjolene. 


Kjøpte denne
Helt til slutt på dagen dro vi på kino hele gjengen og så Non-Stop. Synes egentlig den var ganske bra. Noen andre som har sett den? 

Vi preikast! 

-Sigrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar