Forrige helg, (litt treig) var jeg på mitt første prom. Jeg gikk med ei utvekslingsvenninne fra Tyskland på hennes skole. Vi gikk med noen av vennene hennes og noen andre. Det var en veldig fin kveld, med god mat, musikk og herlige folk!
Jeg var litt usikker på hvilken kjole jeg skulle bruke, siden jeg har tre fordi jeg skal på et prom til. Jeg endte med den alle sa jeg burde bruke som var en blå en. Jeg ble selv veldig fornøyd med det valge.
![]() |
| Princess for a day |
Ha en super 17 mai i morgen. Jeg skal ferie med fotballkamp!
- Sigrid



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar