Da var jeg hjemme i Norge igjen. Jeg har vært hjemme i en uke nå, jeg landa forrige fredag. Der var det både en og to overraskelser som venta på flyplassen. Jeg ble møtt av mamma og pappa og Jenny, og tante Gunni, Kine og Mathias. Det var så utrolig godt å se alle igjen og gi de en stoor klem. De sto der med plakater og flagg og greier. Det kom jo noen tårer fra meg da.
Vi gikk til bilen, men der sto ikke den bilen jeg kom til flyplassen i fjor et år siden, men en ny bil. Det var jo en veldig koselig overraskelse det må jeg si.
Det var egentlig veldig koselig å komme hjem til huset og gata og alt sammen må jeg si, selv om jeg nå savner USA og familie og venner der nede veldig mye. Jeg sitter hvertfall igjen med utrolig mye etter dette året og jeg angrer ikke et sekund. Jeg har vokst så utrolig mye, fått mye mer selvtillitt, og så utorlig mye mer.
Etter jeg kom jeg kom hjem har jeg slappa av, rydda ut av alle koffertene mine og prøvd å fått plass til alt i skapet mitt (for det var ikke lite jeg tok med hjem), vært med venner og begynt å forberede meg til LS som begynner i august.
| Goodbye for now America |
Det ble ingen oppdatering de siste ukene i USA desverre. Jeg hade besøk av mamma og tulla så det ble ingen tid til å skrive noe, men vi hadde det hvertfall veldig gøy sammen. Vi var i DC, NY, Ocean City og rundt der vi bodde og feiret 4th of July med familien.
Dette er nok det siste innlegget jeg kommer til å skrive på denne bloggen. Det har vært utrolig fint å fått dele alt med dere og tilbakemeldingene fra dere. Tusen takk!



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar