mandag 30. juni 2014

Locks of LOVE

Hei dere!

I dag gjorde jeg noe jeg har tenkt på å gjøre ganske lenge; klippe minst 10 inches av håret mitt og donere det bort til de med kreft Jeg har tenkt på dette i 8 måneder nesten tror jeg, og i dag bestemte jeg meg for å endelig gjøre det. 

Jeg klipte av 14 inches (35 cm) av håret mitt og skal donere det til Locks of Love (LOL) I dag tidlig rakk håret mitt meg til korsryggen, nå rekker det såvidt skuldrene mine. Men, jeg liker det kjempemasse!
I like it a lot!
Ene grunnen til at jeg gjorde det her var jo for å hjelpe de som har kreft, men en annen grunn var fordi jeg har forandret meg så utrolig mye dette året her og jeg så på dette som en "ny" start. Jeg føler selv at jeg har brukt håret mitt som et slags sikkerhetsnett fordi det har vært så langt og jeg har kunnet "gjemme" meg bak det.Jeg hadde jo ikke verdens beste selvtillitt før jeg dro til USA. Les mer om det her. Det, og mye annet, har forandret seg dette året. Etter dette året i USA har jeg lært så utrolig mye om meg selv, jeg har fått så utrolig mye mer selvtilitt og jeg har blitt mye mer utadvendt og jeg har lært å ta sjanser. 
Jeg ser på det jeg gjorde i dag som en god gjerning, men jeg ser også på det som en ny start. Vi preikast!

  - Sigrid



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar