Forrige helg var det jo 17. mai. I år byttet jeg ut bunad og tog med fotballdrakt og kamp. Det var veldig rart å ikke være hjemme med de vanlige 17. mai tradisjonene. Jeg må si jeg savnet solo, is, og den tradisjonen jeg er vandt med på 17. mai. Neste år er jeg jo russ, så jeg satser på at det blir en bra feiring.
Jeg bakte bløtkake til familien min her nede med det norske flagg på, så et ble hvertfall litt feiring.
![]() |
| Kontraster |
Håper alle hadde en super 17. mai!
- Sigrid

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar