Forrige helg var jeg i Ocean City med rundt 20 andre. Vi bodde i et hus like utenfor Ocean City. Fredag dro vi på stranda, det blåste og var egentlig ikke så varmt, så ble ikke mye bading. Vi spilte fotball og løp rundt der.
Lørdag dro vi til en øy med villhester som heter Assateague Island. Vi spilte fotball på stranda og hadde piknikk der, og nøt det fine været. På kvelden var vi ute på boardwalken. Søndag dro vi ut med båt og tubing. Jeg kunne drevet med det hele hver eneste dag.
Søndag dro vi ut med båt og tubing. Jeg kunne drevet med det hele hver eneste dag.
I dag er jeg og Liisa, og sikkert resten av seniorene på skola, hjemme fordi vi har Prom i kveld. Håper dere får en fin kveld!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar