lørdag 21. juni 2014

Canada og Niagara Falls

God lørdag!

Igjen er jeg sein med å legge ut oppdateringer her på bloggen. Forrige helg dro Liisa, Mom og jeg til Canada med noen av de samme vi dro til Ocean City med. Vi kjørte opp, så det tk rundt 9 timer.Turen var litt lang å kjøre men det gikk greit.

Fredag gjorde vi ikke så mye. Vi gikk ut å spiste på kvelden og så fyrverkeri.

Utsikten fra hotellrommet
The Ferris Wheel
Bildet er hentet fra google fordi jeg ikke fikk noe bilde selv.. 
Lørdag så vi fossen, vi gikk en vei som gikk langs med elva, vi gikk bak den og vi var ute i en båt som går veldig nær fossene rundt der. 










Før vi dro hjem på søndag dro vi til et sommerfugl sted, hvor det var utrolig mange sommerfugler inne. De fly rundt oss og noen av de satt deg på oss. 


Det var en veldig fin helg. Jeg har hatt veldig mye i det siste. For ikke så lenge siden kom jeg hjem fra graduation parties. I morra skal jeg på rafting med fotballaget så det gleder jeg meg masse til.

God natt! 

 - Sigrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar