onsdag 11. juni 2014

Prom 2k14

På fredag hadde skolen min senior prom. Selv om jeg teknisk sett er en junior, lar skolen oss som er utvekslingsstudenter å bli regnes som seniorer på noen punkter (hvis det gir mening?). Så jeg får gå på prom, walk the stage på graduation osv.

Liisa og jeg, og sikkert alle de andre seniorene på skolen tok oss fri på fredag fordi vi måtte jo ha tid til å gjøre oss klar. Jeg fikk manikyr midt på dagen, før vi henta ei venninne av meg på skola som skulle fikse håret mitt. Det ble så fint! Og krøllene satt i hele kvelden og natta.

Seble og meg

Jeg gikk med Liisa og noen andre i en gruppe som jeg gikk med til homecoming, noe som var veldig koselig. Vi tok bilder i en park før vi dro ut å spiste middag.
Etter middag dro vi dit prom skulle være og resten av kvelden ble det musikk, dansing, og møtte noen kjente selvfølgelig.

My Estonian Princess <3



"Paint me like one of your French girls"

Jeg må nok si at jeg likte prom på min egen skole mer enn det andre fordi jeg kjente mange flere, men også fordi det var litt mer preg over det hele.

Ha en fortsatt fin uke!

 - Sigrid 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar