Mandag 23. juni hadde Lake Braddock graduation. Selv om jeg er utvekslingsstudent fikk jeg mulightet til være med.
Vi hadde graduation rehearsal onsdag, torsdag og fredag uka før fordi alt måtte jo være perfekt til den store dagen. På fredag hadde vi Senior Awards på skolen og vi tre som er utvekslinsstudenter fikk være med. Vi fikk en Honor Graduate medalje og to diplomer.
Vår graduation ble holdt ved en college som er like ved her i en stadion. Det var rundt 680 personer i "Class of 2014" og det var rundt 11 000 andre som kom, så det var en del der.
På mandag kveld/natt til tirsdag hadde vi All Night Grad Party på et senter ikke så langt unna skola. Der hade vi mange forskjellige aktiviteter som svømming, fotball, mekanisk okse, kasino og mye mat. Det startet klokka tolv og sluttet klokka fem dagen etter. Hvis vi dro før det sluttet ringte de foreldrene våre for å gi dem beskjed. Det var en veldig fin kveld, tror jeg la meg klokka seks.
På tirsdag kom mamma og Tulla. De skal være her i to uker. Det var så utrolig godt å se de igjen etter nesten 11 måneder. Vi kom hjem fra New York for ikke så lenge siden. I morra skal både jeg og Tulla klippe oss kort. Hun gleder seg, jeg gruer meg.
Sov godt dere!
- Sigrid



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar